Ydelser
Få jeres egen finansafdeling
Hos Aconta får jeres virksomhed adgang til erfarne specialister og assistenter, som sikrer, at jeres bogføring og regnskab altid er ajourført.
Det giver jer tid til at holde fokus på der, hvor I bruger jeres tid bedst – på udvikling af jeres forretning! Hos Aconta er vi specialister i at varetage den daglige drift af jeres økonomifunktioner. Som kunde hos Aconta får du en finansafdeling for et fast månedligt beløb. Vi har gjort regnskabshjælp nemt, effektivt og gennemskueligt.
Vores ydelser
Bogholderi
Aconta hjælper med den daglige, ugentlige eller månedlige bogføring. Alle virksomheder har forskellige behov, hvorfor vi i fællesskab aftaler hvor tit bogføringen skal udarbejdes.
Lønkørsel
Slip for alle bekymringerne omkring indberetning af løn til tiden. Hos Aconta tilbyder vi vores kunder at udarbejde og indberette løn til tiden.
Regnskab
Når regnskabsåret er gået, beregner Aconta virksomhedens skattemæssige forpligtelser. Herefter sørger vi for opstilling og indberetning af årsrapporten og selskabsselvangivelsen til Erhvervsstyrelsen og SKAT.
Fast bogholder hos jer
Såfremt arbejdet ikke skal udføres online. Tilbyder Aconta at outsource en medarbejder, der sidder ude hos virksomheden, for her at klare den daglige bogføring. Kontakt os for at høre nærmere herom.
Rådgivning
Aconta har ydermere erfaring med rådgivning indenfor IT-optimering, SKAT, moms og anden økonomisk rådgivning.
Værktøjer
Aconta formår at bruge følgende økonomi- og lønsystemer på ekspertniveau: Billy, e-conomic, Dinero, Uniconta, C5, Zenegy, Danløn, Dataløn og Lessor. Kontakt os gerne, hvis du benytter andet end ovenstående.
Vores fremgangsmåde
1.
Vi analyserer jeres behov og tilbyder den bedste løsning
Hver virksomhed er forskellig og derfor er det også vigtigt at kigge på hvilken løsning der matcher jeres virksomhed bedst.
2.
Vi overtager opgaverne og holder samtidig en tæt kontakt med jer
Vi sørger for at overgangen til os bliver hurtig og nem. Så snart vi har adgang til de nødvendige systemet kan vi starte med bogføringen.
3.